Załatw sprawę w urzędzie
Michał Urbaś | 2015-03-18 12:50:54
Ogólne zasady załatwiania spraw w urzędach reguluje ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 267)
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (DzU. nr 112, poz. 1198 z późniejszymi zmianami) nakłada na samorządy obowiązek publikowania w Biuletynie Informacji Publicznej informacji o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw, oraz obowiązek informowania o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania.
Obecnie istnieje możliwość załatwiania spraw w formie elektronicznej, za pośrednictwem internetu z wykorzystaniem:
systemu SEKAP Strona logowania dostępna jest pod adresem: https://www.sekap.pl/
lub systemu ePUAP Strona logowania pod adresem: http://epuap.gov.pl/wps/portal/ |
|
| |||||||||
|
| |||||||||
|
| |||||||||
|
| |||||||||
| ||||||||||


Data: 06 czerwca 2014 |